Wybory Samorządowe

7 kwietnia 2024

Szukaj w: kandydaci okręgi wyborcze news

Zmiana lokalizacji wydziałów Urzędu Miasta i Gminy oraz Straży Miejskiej w Busku-Zdroju

Dodał: Marta Data: 2024-12-09 17:07:31 (czytane: 7318)

Urząd Miasta i Gminy w Busku-Zdroju informuje o zakończeniu inwestycji pn. 'Przebudowa budynku administracyjno-biurowego przy ul. Różanej 2 w Busku-Zdroju'. W związku z tym od najbliższego wtorku, tj. 10 grudnia 2024 r., nastąpi zmiana lokalizacji siedzib wybranych wydziałów oraz Straży Miejskiej.

Od 10 grudnia 2024r.  w budynku przy ul. Różanej 2 (dawna siedziba Powiatowego Urzędu Pracy, obok Publicznego Żłobka „Malucholandia”) będą urzędowały wydziały:

  • Gospodarki Nieruchomościami, Nadzoru Właścicielskiego i Rolnictwa (GNWR),  
                                    
  • Gospodarki Komunalnej, Utrzymania Mienia i Spraw Mieszkaniowych (GKUM),

które dotychczas urzędowały w budynku „Lotos” Plac Zwycięstwa 11/12 w Busku-Zdroju  oraz 

  • Straż Miejska (SM), której dotychczasowa siedziba znajdowała się w Miejsko-Gminnej Bibliotece Publicznej, os. Orła Białego 17 w Busku-Zdroju.


Jednocześnie przypominamy, że:

W budynku Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju al. Mickiewicza 10 w Busku-Zdroju urzędują:
• Burmistrz MiG,
• Zastępcy Burmistrza MiG,
• Sekretarz MiG,
• Skarbnik MiG,
• Wydział Organizacyjno-Administracyjny (OA),
- Biuro Obsługi Interesanta,
- Biuro Obsługi Rady Miejskiej i Burmistrza,
- Biuro Obsługi Informatycznej Gminy;
• Wydział Budownictwa, Urbanistyki i Ochrony Środowiska (BUŚ),
• Wydział Rozwoju Strategicznego, Inwestycji i Drogownictwa (RSID).
• Wydział Finansowo-Budżetowego (FB),
• Wydział Oświaty i Infrastruktury Społecznej (OIS),
• Wydział Promocji, Kultury, Sportu i Spraw Uzdrowiskowych (PKSU),
• Radca prawny,
• Kontrola wewnętrzna,
• Audytor,
• Inspektor Ochrony Danych, Koordynator ds. dostępności.
• Pełnomocnik Burmistrza ds. Rozwoju Strategicznego Gminy Busko-Zdrój - Główny Specjalista ds. Inwestycji
Numery telefonu pozostają bez zmian.

Źródło: UMiG

REKLAMA

Komentarze (2)

Uwaga: Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Za wypowiedzi naruszające prawo lub chronione prawem dobra osób trzecich grozi odpowiedzialność karna lub cywilna. IP Twojego komputera: 18.97.14.84

Max (2024-12-10 09:17:57 / host: ***lic-gprs683205.centertel.pl)

Siedzi tych nieudaczników po 5 w pokoju, połowa nie wie o swojej pracy nic. Nie zna ustaw, nie umie obsługi komputera. Człowiek idzie załatwić sprawę, zapuka i szybko wejdzie to kołysaja się na fotelu, telefon prywatny w ręku i na Fejsie. Dopiero jak się spostrzegli kto wchodzi to telefon ryp na biurko i poderwali się żeby siedzieć na prosto przed biurkiem.... 1/3 powinna zostać tylko kompetentnych i by szybciej szła praca i wszystko załatwił niż po 10 plecaków!!!

Marek (2024-12-09 20:27:37 / host: ***t-89-231-243-40.dynamic.mm.pl)

Jeszcze niedawno w jednym budynku się mieścili, a teraz już urzędasom dwa budynki potrzebne. Jakie to są koszty dodatkowe koszty... Zresztą kogo to obchodzi, podatnicy zapłacą, a potemnke dziwota, że mamy podatek od autobusów 2058 zl, gdzie w Pińczowie to 530 zł, a w Chmielniku 430 zł, wedle słów przedsiębiorcy Pana Walęzaka.

Dodaj komentarz

UWAGA!
Formularz dodawania komentarzy wymaga włączenia plikow cookies (ciasteczek), zapisywanych i odczytywanych z Twojego urządzenia - jeżeli chcesz dodać komentarz, włącz ciasteczka, odśwież stronę i spróbuj ponownie...